Avatar billede caroc Praktikant
08. juli 2001 - 17:23 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Film program

Hej..

Er der et program jeg kan bruge hvis jeg gerne vil lave film selv. Altså sætte en masse billeder sammen med lyd..
Programmet skal helst være gratis men i må også godt komme med programmer som koster..

Niclas
Avatar billede htx98i17 Professor
08. juli 2001 - 17:25 #1
Adobe Premiere, bruger jeg, det koster penge...
Avatar billede htx98i17 Professor
08. juli 2001 - 17:25 #2
og dertil, Adobe After Effects...
Avatar billede jonaskn Nybegynder
08. juli 2001 - 17:26 #3
Microsoft MovieMaker følger gratis med win me...
Avatar billede caroc Praktikant
08. juli 2001 - 17:28 #4
der må da også være nogle andre programmer til det...
Det er bare vigtig man skal kunne gemme/export til et format som kan afspilles i Windwos Media Player
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
08. juli 2001 - 17:32 #5
har du digital video camera
Avatar billede caroc Praktikant
08. juli 2001 - 17:33 #6
eric--> nej
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
08. juli 2001 - 17:40 #7
æv, har ellers kort til computeren, kabel, og software til 500,- kr

det andet indlæg skulle have været kommentar :-(
Avatar billede htx98i17 Professor
08. juli 2001 - 17:45 #8
eric, hvad for noget har du?
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
08. juli 2001 - 17:53 #9
DV. Now.  Digital video videoredigering bestående af indstikskort med 2 porte, software og kabler til at forbinde Videocamera med Pc’en

Følgende er afskrevet fra pakken:

The fascinating world of DV-Editing

Have you always wanted to make more of your DV- or Digital8 tapes? DV.now lite offers you high quality DV Video editing at an affordable price. You can create fascinating movies with titles, transitions and special effects. In a few simple steps DV.now lite creates impressive results.

Prepare your video clips with FAST.forward
·    Use the capture assistant function to transfer your videoclips to hard disk.
·    With batch capturing, and without 2GB limitation.
·    Whit the storyboarding function you can comfortably create a rough edit.
·    In the sotware-based preview window you can display all of your changes.

Easy to use, creative video editing software.
·    Easy positioning of your clips in the timeline.
·    An extensive FX library, filters, animation paths and titling functions.
·    Create the finishing touch with music or comments.
·    FAST power play guarantees intelligent rendering, saving time and hard disk space.

Impress your friends and family with your film DV.now lite offers several output possibilities:
·    Output to DV-tape (DV device with DV-input required)
·    Output as MPEG-1 or Quicktime files for CDs or Internet.

Features Summary
Ports:        i.LINK (6-pin)
Audio:        4-channel 32kHz, 12 bit, (input)
        2-channel 44.1kHz 16 bit (input)
        2-channel 48 kHz, 16 bit (input and output)
Compression/codec:    DV standard compliant, compression rate 5:1 (25 Mbit/s)
        High Speed DV software codec from FAST
Platforms:        Windows 98, Windows NT 4.0
Video resolution    High quality 24-bit True Color (16.7 mill. Colors),
PAL (720x576), CCIR601 compliant to DV specifications
Se Evt. Mere på www.fastmultimedia.com

Pris: 1200,- kr  Evt. bytte med 17”/19” skærm, 40 GB HD, eller 32 MB geforce grafikkort

Henvendelse:    Eric Pedersen
        Askelunden 35, 6705 Esbjerg Ø
        Tlf: 75 14 33 82
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
08. juli 2001 - 17:54 #10
ups 1200 er gammel pris
500,- kr. nu

Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
08. juli 2001 - 17:55 #11
det er en gevinst, og er aldrig blevet brugt!!
Avatar billede htx98i17 Professor
08. juli 2001 - 18:00 #12
har du et link til det ? så vil jeg læse mere om det senere i aften...
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
08. juli 2001 - 18:07 #13