Avatar billede jakobdo Ekspert
13. maj 2009 - 10:31 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Sharepoint Kategori

Er jeg blind eller er det fordi Sharepoint kategorien ikke findes ?
Hvis den ikke findes, kunne det så ikke være en ide ?
Avatar billede snowball Novice
13. maj 2009 - 10:42 #1
Uden at have dokumentet ved den PC jeg sidder ved nu, så er jeg ret sikker på en sådan kategori allerede er med i den større kategori-opdatering som vi kommer med på et senere tidspunkt.
Avatar billede jakobdo Ekspert
13. maj 2009 - 10:57 #2
Takker for info. :o)
Avatar billede snowball Novice
13. maj 2009 - 20:53 #3
Nu fik jeg kigget efter, og jeg kan se, at jeg huskede forkert, men den er blevet tilføjet nu ;)
Avatar billede jakobdo Ekspert
13. maj 2009 - 21:01 #4
Mange tak for info og hjælpen.
Avatar billede jakobdo Ekspert
13. maj 2009 - 21:04 #5
Nu kommer 1 million spørgsmålet så, hvor finder jeg den ? :o)
Avatar billede snowball Novice
13. maj 2009 - 22:22 #6
Kan godt se nu, at jeg vist fik formuleret mig lidt svagt.

Jeg mente at den er føjet til listen over kategorier der skal oprettes når vi laver en større opdateringer - ikke at kategorien er tilgængelig nu, beklager.
Avatar billede knowman Juniormester
16. juli 2009 - 13:56 #7
Hvor regner man med, at Sharepoint kategorien kommer, og under hvilken hovedkategori vil den blive placeret?