Avatar billede julemandenb Nybegynder
13. maj 2009 - 08:17 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Bedømmelse er CS klan

Heej alle eksperter (:

Jeg er nu blevet færdig med min klan hjemmeside for counter 1,6 og Source spillerer.
Jeg kunne godt tænke mig noget ris & ros for design & brugervenlighed...

www.coolboom.dk

Design er lavet fra en kammerat (:
Avatar billede mjdigital Nybegynder
13. maj 2009 - 11:58 #1
Hejsa :)

Syntes designet er meget "gammelt" hvis du forstår prøv at gå mod en Web 2.0 stil i stedet måske

http://www.clantemplates.com/ <-- design som det syntes jeg måske er mere passende til sådanne en side, kan godt være det bare er mig.

&#65533; <-- Står der 2 steder ved login hvad pokker er det?

Når man opretter bruger og kun udfylder f.eks. kodeordet med 4444 siger den "Dit kodeord skal mindst være 3 cifte langt!" men intet om jeg mangler en masse andre felter, burde den måske for at gøre det lettere..

http://www.coolboom.dk/user_list.php <-- Hvis du går derind og klikker på admin kommer denne fejl "The requested URL /Show_Profile&id=1 was not found on this server."

Håber det hjalp dig lidt :) ellers må du skrive igen..
Avatar billede julemandenb Nybegynder
13. maj 2009 - 12:33 #2
mjdigital
Tak for dit svar / ros/ris ;D
Jeg er virkelig glad for der endelig kommer nogle
seriøse indlæg så det ikke er logesom rowl Osv ;D

Øhm, Jov tak for de fejl du har fundet
jeg har rettet http://www.coolboom.dk/user_list.php
Så det burte gerne virke nu,
Øhm, Jov det med &#65533;  omkring login?
Kan du sende et snapshot og vise det frem på en måde?
Evt. hvis du får min msn ?

//Mikkel
Avatar billede mjdigital Nybegynder
13. maj 2009 - 12:40 #3
Hejsa igen

http://yfrog.com/0hseetj

der kan du se billede... Tjek ved "Brugernavn:" og til højre for brugernavn tekstboksen
Avatar billede julemandenb Nybegynder
13. maj 2009 - 12:46 #4
Mjdigital

Problemet med De der &#65533; Det skulle blive til en »
som desværre ikke lykkedes, jeg har valgt at fjerne det
til jeg har en løsning (:
Avatar billede mjdigital Nybegynder
13. maj 2009 - 12:49 #5
Super :D Så mangler du bare at få fikset designet så er jeg glad :)
Avatar billede julemandenb Nybegynder
13. maj 2009 - 19:52 #6
Hehe
Designet?
Det må vist vente til V2 eller V3 ;D
Avatar billede julemandenb Nybegynder
06. oktober 2009 - 19:50 #7
Lukket!