Avatar billede human Nybegynder
11. maj 2009 - 22:31 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Windows "hakker" ved minimering

Hej

Jeg har lige installeret XP Pro på en maskine som der før var Vista på.

Windows er installeret og alle drivere er installeret fra den medfølgende CD (tilsendt fra HP). Men vinduer hakker og musen låser sig fast ved minimering og maksimering af vinduer, eller når jeg skifter fokus fra et vindue til et andet. Jeg har prøvet at hente drivere til chipsæt og gfx kort fra hp.com, men uden held.

"frysningen" varer mindre end ét sekund, men det er møgirriterende. Nogen forslag?

Det er en HP 2710p laptop.

Tak.
Avatar billede human Nybegynder
12. maj 2009 - 00:46 #1
Jeg har fundet ud af det ikke sker hvis jeg slår animer vinduer ved maksimering/min imering fra under ydeevne.

Men det skjuler jo kun problemet..
12. maj 2009 - 06:21 #2
Tanke: Kig i ENHEDSHÅNDTERINGEN om der skulle være noget driver der mangler ?
Avatar billede human Nybegynder
12. maj 2009 - 09:41 #3
Er der ikke.
12. maj 2009 - 19:45 #4
... opdatér driver til Grafikkortet ... ?
Avatar billede human Nybegynder
13. maj 2009 - 08:49 #5
Fra mit første indlæg: "Jeg har prøvet at hente drivere til chipsæt og gfx kort fra hp.com, men uden held".
De bliver altå ikke nyere.
Avatar billede human Nybegynder
07. juni 2009 - 20:42 #6
lukket