Avatar billede kriscrazy Nybegynder
10. maj 2009 - 14:49 Der er 3 kommentarer

ps3 duer ikke på sony bravia

Hej jeg har en ps3 som før i tiden har virket gennem hdmi til mit sony bravia.
Lige siden jeg satte min pc til fladskærmen gennem samme hdmi duede den dagen efter ikke.
Når jeg tænde ps3en med hdmi tilsluttet får jeg bare sort skærm imens den prøver at konfigurere nogle opløsnings indstillinger ps har prøvet at tændeden ved at holde den inde i 5 sekunder.
Jeg har også prøvet med AV hvilket virker fint, og derefter prøvet at lave nogle indstillinger på ps3en. Når jeg vælger at jeg gerne vil bruge hdmi når jeg er køre gennem AV siger den bare at jeg skal vente 30 sekunder og at jeg skal slukke den hvis signalet ikke kommer tilbage efter 30 sekunder, men det gøre det. Derefter slukker jeg den og når jeg tænder den spørge den op jeg vil bruge hdmi og det siger jeg ja til inde på AV signalet. AV signalet går ud og derefter prøve jeg at slå over på HDMI og intet sker.
Avatar billede Slettet bruger
10. maj 2009 - 14:52 #1
lige for og være sikker har du prøvet med et andet hdmi kabel ?

kunne det har noget med de forskellige hdmi standarder der findes og gøre

prøv og spørg sony eller ude på recordere.dk
Avatar billede kriscrazy Nybegynder
10. maj 2009 - 15:03 #2
hdmi kablet duer fint på min pc, men ikke ps3en har prøvet at ændrer nogle indstillinger men kan ikke få det til at due.
Avatar billede Antihelten Nybegynder
11. maj 2009 - 23:32 #3
Det kan være du skla brugt scar kabel, det skulle jeg.