Avatar billede jensand Nybegynder
10. maj 2009 - 07:20 Der er 7 kommentarer

kan ikk boote windows 7

hey eksperter nu har jeg prøvet at brænde win 7 ud 4 gange og hver gang jeg sætter den til at boote fra cden så siger den "CDBOOT: cannot boot CODE5"
hvad er der galt kan man ikke boote på den win 7 RC fra ms eller hvad sker der lige : /
Avatar billede Jensen DK Novice
10. maj 2009 - 08:05 #1
Den skal brændes som en iso fil, hvis du har brændt den som data disk så virker det ikke.
Avatar billede jensand Nybegynder
10. maj 2009 - 08:09 #2
jeg brænder den som iso - har også prøvet at brænde ud med imageburn virker heller ikk får samme fejl hver gang
har prøvet med flere forskellige versioner af nero heller intet hel:(
Avatar billede jensand Nybegynder
10. maj 2009 - 08:24 #4
det er også sådan der jeg har gjordt og så får man link i i sin email det er jo den eneste måde man kan og det virker ikk ved mig :(
Avatar billede Slettet bruger
10. maj 2009 - 08:28 #5
jeg lavede min i ultraiso og den virker

http://www.ezbsystems.com/ultraiso/

m.v.h
Avatar billede jensand Nybegynder
10. maj 2009 - 11:33 #6
lige meget hvilket program jeg bruger gider det ikk virker
kan det være mit hardware der er fuckt :(
Avatar billede Jensen DK Novice
10. maj 2009 - 13:15 #7
Hvad er det for en maskine du har?