Avatar billede samsung Nybegynder
05. maj 2009 - 12:59 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

PC starter uden atder er trykket på start efter tilslutning af 220V

Min PC starter op af sig selv, efter den har fået tilsluttet 220V. Men der kommer ingen output til skærm og HDD, den starter ganske enkelt ikke op.

Ved tryk på on/off, slukker PC'en og tryk igen på on/off starter PSU, men samme symptomer, PC'en starter gangske enkelt ikke op.

Jeg har prøvet at sætte ny PSU i, men med samme symptomer.
Avatar billede lakridserne Nybegynder
05. maj 2009 - 13:04 #1
er du sikker på strømforsyningen kan holde til 220V?
Avatar billede samsung Nybegynder
05. maj 2009 - 13:08 #2
Ja der skulle selvfølgelig havde stået tilslutter til nettet, og en angivelse af voltstørrelse. Men ja det er jeg sikker på, samtidig er den anden PSU der er testet helt ny. Så jeg tror ikke det er PSU'en
Avatar billede Jensen DK Novice
05. maj 2009 - 13:12 #3
Har du husket det firbenede stik som på nogen komputere sidder ved CPUen?
Avatar billede samsung Nybegynder
05. maj 2009 - 13:22 #4
Nej det havde jeg ikke
Avatar billede samsung Nybegynder
05. maj 2009 - 13:22 #5
Hvordan får du point'ene
Avatar billede Jensen DK Novice
05. maj 2009 - 13:41 #6
samsung

Du skal kun bruge svar hvis du vil lukke et spørgsmål, ellers bruger du kommentarer, når du har fået noget brugbart, kan du bede dem der har løst problemet om at lægge et svar, og så sætter du et flueben i firkanten under det farvede svar, derefter klik på opret, så er der givet point og spørgsmålet er lukket, dem du ikke giver et flueben bliver afvist.
PS. bare en oplysning

Håber at vejledningen er god nok.
Avatar billede samsung Nybegynder
05. maj 2009 - 13:48 #7
Tak for hjælpen