Avatar billede Skaaning85 Nybegynder
04. maj 2009 - 11:53 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

ASUS W90VP Vinder eller taber?

hey

jeg har et spørgsmål omkring denne pc:

ASUS W90VP UZ014J

og ville høre om det er den bedste i sin klasse (gamer bærbar samt stor skærm til film) eller der findes andre der er bedre til samme eller billiger pris?

link til den:
http://www.jyskitcenter.dk/notebook_asus_over_7500/asus_w90vpuz014j_184_6gb_640gb_ultimate_64_bits_2181_da.html

http://www.asus.dk/products.aspx?l1=5&l2=25&l3=855&l4=0&model=2712&modelmenu=1
Avatar billede justrace Novice
04. maj 2009 - 13:08 #1
Der findes sikkert noget der er billigere, :) men nok ikke mange der kan klare de specifikationer. Jeg ville i hvertfald meget gerne have sådan et monster.
Sikkert ikke ret skæg at slæbe rundt på, men når man ved hvad det er, tror jeg sagtens det går. :)
Og prisen er ok. Jeg har selv en M70sa, men der var denne ikke kommet endnu, for så var det blevet den. :)
(Savler allerede)
Avatar billede justrace Novice
04. maj 2009 - 13:12 #2
Var lige ude efter køkkenrullen til savlet. :)

Hvis der er noget du bliver i tvivl om, mht. recovery osv. skriver du bare.

HD4870x2 i en bærbar??? For pokker da osse en GAMER-Blærebar!!!
Avatar billede hottadpole Nybegynder
04. maj 2009 - 18:34 #3
Rolig nu justrace. Det ender bare med du ovesvømmer lejligheden. :D Men jo, det er lækkert.
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. maj 2009 - 21:13 #4
Det er en lækker maskine og Altec Lansing højttalerne med sub spiller virkeligt godt.

Den maskine sparker numse!
Avatar billede justrace Novice
04. maj 2009 - 23:19 #5
Helt ærlig john, tør du ikke skrive det som det hedder efter du fik smæk for ordet "porno"? *GG*
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. maj 2009 - 08:57 #6
Nope *lol*
Avatar billede justrace Novice
05. maj 2009 - 09:14 #7
Man ku' jo aldrig vide om du var faldet lidt af på den. :)

Det er fa'me en bette dejlig gadget ham her er ved at blive lun på. :)

Er ikke holdt op med at savle....
Avatar billede justrace Novice
06. maj 2009 - 17:48 #8
Gad vide hvor spørgeren er blevet af? Nå jo, han er nok på overarbejde for at få råd til den. :)
Avatar billede Skaaning85 Nybegynder
09. maj 2009 - 05:12 #9
jeg er her, jeg har bare lige x antal km syd på for at slås med nogle folk der ikke er flinke;)

men jeg takker for alle de gode råd, bestiller en så snart som muligt;)
Avatar billede Skaaning85 Nybegynder
09. juni 2009 - 18:01 #10
nogle der kan komme med et bedre forslag til en gamer bærbar til cirka 20.000 kr end Asus w90vp? for jeg kan ikke finde nogle
Avatar billede Skaaning85 Nybegynder
09. juni 2009 - 18:33 #12
tror du misforstå... ved godt hvor jeg kan købe den...

var om der var andre bedre som jeg hellere skulle købe;)

men tak alligevel;)
Avatar billede etandie Nybegynder
09. juni 2009 - 18:43 #13
Til den pris kunne du f.eks. begynde at kigge på en Alienware.. men en nice model du har fundet der...
Avatar billede justrace Novice
09. juni 2009 - 18:56 #14
Andre? Bedre? Nej for pokker, den er TOPPEN!!!  :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. juni 2009 - 21:13 #15
Alienware har jo kun 1 dansk model - resten er engelske...

Der er ingen sammenligning på det grundlag.

Den Asus du har fundet er toppen!