Avatar billede har_problemer Nybegynder
30. april 2009 - 07:50 Der er 3 kommentarer

touch pad og mikrofon virker ikke

Min touch pad og mikronfon virker ikke altid det vil sige at de nogen gange virker, mit bluetooth headset virker heller ikke på den her computer jeg bruger nu (en HP Pavilion dv6000) kan det ha noget at gøre med at en af mine venner prøvede at installere et windows XP program her på? For det var først der efter det ikke virkede håber i har nogen gode svar (ekstra han prøvede at installere Z Board opdagede det først da han var færdig)
Avatar billede j3ppah Novice
30. april 2009 - 08:54 #1
et windows xp program ? Du har vista eller hvad?.. Lige meget havd burde det ikke gøre nogen forskæl...

Prøv lige at checke om der er nogle driver fejl...

Højreklik på denne komputer ->
tryk administrer ->
Tryk enhedshåndtering ->
Se om der er nogle gule / eller delvist gule udråbs tegn eller lignende ->

Vend tilbage hertil efter du har checket.
Avatar billede har_problemer Nybegynder
30. april 2009 - 10:09 #2
#1 ups glemte at skrive jeg har vista og nej der er ingen udråbs tegn eller lignende
Avatar billede LEGOguy Nybegynder
30. april 2009 - 14:14 #3
Det kan være mange ting, der er skyld i dine problemer, men som udgangspunkt vil jeg også sige at det er et driver problem.

Prøv at opdaterer dine drivers. En opdatering kan tit hjælpe, også selvom enhedshåndteringen ikke brokker sig.

Ellers bliver du nødt til at forklarer dine problemer lidt bedre.