Avatar billede egzonrh Nybegynder
28. april 2009 - 18:45 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hjælp med hjemmeside

Hey eksperter,

På min hjemmeside vil jeg gerne have sådan at når jeg flytter musen henne til et navn, så kommer der et lille box, ikke vindue, men et lille box hvor der er et billede af en spiller og nogle informationer som fx høje, pisition osv..

Nogen der kan hjælpe mig med det?

Tak,
Avatar billede egzonrh Nybegynder
28. april 2009 - 18:46 #1
Jeg har prøvet at finde ud af det, men forgæves:(..
Avatar billede bacardil Nybegynder
28. april 2009 - 18:54 #2
Vil anbefale dig at prøve en anden kategori eksempelvis javascript eller hvad der findes herinde.
Avatar billede egzonrh Nybegynder
28. april 2009 - 18:56 #3
Prøver:) Tak.

Lukker.
Avatar billede mc_fly Nybegynder
29. april 2009 - 14:48 #4
Hejsa

Det kan løses med CSS og JS
Søg lidt på css,visible,hidden,div,js i google.

Det kan gøres ved at du laver en div der er hidden med de oplysninger i om personen. Så trigger du en JS funktion der ændrer hidden til visible i et onFocus event.

Det her kan du nok bruge i din JS funktion:
document.getElementById("minSkjulteDiv").style.visibility = "visible";
Avatar billede egzonrh Nybegynder
29. april 2009 - 15:31 #5
Jeg har desværre ikke meget forstand på CSS og JS:(

Jeg har oprettet et nyt spørgsmål, hvis du kunne skrive derover istedet?

http://www.eksperten.dk/spm/873250