Avatar billede warg Nybegynder
27. april 2009 - 18:10 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hvad er den nyeste Mac os, der er kompatibelt med G4 Cube?

Hej allesammen! Håber at i kan svare på mit lidt usædvanlige spørgsmål. :) Ser i, idag var jeg så heldig at få en Power Mac G4 Cube af en god ven. Han havde stadig nogle filer liggene på den og styresystemet var af det gamle Mac os 9. Jeg har set at Cuben godt kan klare Mac Os 10, men hvilken version af Mac Os 10 er nyest, som passer til Cuben?

Jeg ville blive extremt-super-duper-glad hvis nogen kender svaret, så derfor er der 100 point til den kloge! :D
Avatar billede egonspock Seniormester
27. april 2009 - 20:08 #1
MacTracker siger 10.4.11, så det skal jo nok passe. 10.5 kræver mere end 800 MHz for at installere.

http://www.mactracker.ca/
Avatar billede warg Nybegynder
28. april 2009 - 14:28 #2
TAK TAK!!! :)