Avatar billede freesite Nybegynder
27. april 2009 - 10:53 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Automatisk reload af kode via server

Hej eksperter findes der en metode hvormed koden kan regenereres.

Er i gang med at udvikle et aktie-analyse program, baseret på et neuralt netværk.

Netværket skal opdateres med ny data hvert 15 minut som hentes enten fra en ekstern database, eller fra forskellige webpages, dette skal gøres selvom jeg ikke er opkoblet til serveren, dvs. serveren skal heletiden selv stå og kompilerer koden.

M.v.h. freesite
Avatar billede andreas13_fam Nybegynder
27. april 2009 - 11:21 #1
Det lyder som noget cronjob, det skal du så finde ud af om din server understøtter, eller kan du prøve med cronjob.de (Ja er på tysk)
Avatar billede freesite Nybegynder
27. april 2009 - 13:00 #2
andreas13_fam

Hej Andreas cronjob virker interessant, men bruger one.com, ved du om det er muligt at installerer crontab hos en ekstern udbyder som one.com
Avatar billede andreas13_fam Nybegynder
27. april 2009 - 14:36 #3
Personligt har jeg ingen erfaringer med cronjob eller crontab. Men jeg vil ikke tror at en udbyder som one giver fri tilladelse til at du kan crontab/cronjob så du skal nok spørger dem. Ellers må du gå til cronjob.de
Avatar billede acore Ekspert
27. april 2009 - 17:55 #4
Det er "piece of cake" og gratis at køre cronjobs på cronjob.de. Kun hvis de skal afvikles oftere en hvert kvarter (så vidt jeg huske) skal du betale.

Og det er ret pålideligt. Har brugt det i ca ½ år og har intet at indvende. Det starter ikke på sekundet, men normalt indenfor 1 minuts tid.
Avatar billede andreas13_fam Nybegynder
28. april 2009 - 17:57 #5
Ja andet der der vel ikke at sige, end at du må prøve cronjob.de
Jeg ligger lige et svar.