Avatar billede onkelbetie Nybegynder
23. april 2009 - 12:46 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Grafikkort køling?!

Hej edbforum.
Jeg skal til at finde en ny køler til et 8600GT men har absolut INGEN anelse om hvad jeg skal kigge efter? Grunden til at jeg skal have en ny køler til det er at jeg godt kunne tænke mig at overclocke det, og at jeg ikke har penge til Vandkøling :(. larm er FULDSTÆNDIG ligemeget bare det bliver køligt nok til at kunne bliver overclocket "lidt" :).
Avatar billede thesheriff Nybegynder
23. april 2009 - 12:57 #1
Avatar billede CalE Nybegynder
23. april 2009 - 12:58 #2
Hej der!

Jeg har rigtig gode erfaringer med Zalman VF1000 -

Mit Geforce 9800gt kører med 740mhz/1880/1066 og det er uden at den kommer over 65gr. så burde clocke det mere men venter lige på nogle hurtigere RAM så cpu også kan følge med..

Kan kun anbefale Zalmans ovenstående-. & så er det værd at betale

http://edbpriser.dk/Products/Listproducts.asp?ID=253&Sort=&Parent=25&Soegeord=Zalman+vf1000&chkSoegSaetning=&searchArea=products
Avatar billede onkelbetie Nybegynder
24. april 2009 - 08:45 #3
Hej CalE, havde også selv kigget på præcis den kæler men var ikke helt sikker på om den kunne passe på et 8600GT, så jeg tror at det bliver til en Zalman VF1000 ;) .
Avatar billede CalE Nybegynder
24. april 2009 - 11:42 #4
Det lyder rigtig godt, må jeg i samme åndedrag have lov at anbefale dig "EVGA" til at oc med.. det er faktisk utrolig brugervenligt osv osv :)

http://downloads.guru3d.com/EVGA-Precision-1.7-download-2251.html
Avatar billede onkelbetie Nybegynder
24. april 2009 - 11:48 #5
Det vil jeg prøve :). har før brugt rivatuner uden problemer men det kunne jo ske at Evga precision var bedre :P