Avatar billede samsung Nybegynder
21. april 2009 - 14:54 Der er 1 kommentar

Kan ikke komme på internet, med IE8, Firefox, Safari

Hej.

Internet Explorer - "Siden kan ikke vises", andre applikationer, der ikke benytter port 80, kan godt bruges på internettet.

1) Kan godt pinge fra en cmd-prompt.  cmd> ping www.google.dk - svarer fint

2) Har prøver at installere FireFox for at se om problemet var relateret til IE - samme fejlbesked med FireFox

3) Har prøvet at slå "windows firewall" fra - samme fejlbesked

4) Har prøvet at køre full-scan fra McAfee - ingen problemer

5) Forsøgt at installere HiJackThis - men får at vide, at det kan den ikke, kan ikke få forbindelse til server.

6) Kan godt modtage og sende mails

7) Kan godt køre RDP via internet

Hvad kan være galt?
Jeg har en fornemmelse at min PC blockerer min adgang til nettet, uden jeg kan se det dog?

Generel info:
Kører Windows XP pro med IE8, og McAfee-antivurus.
Koblet på nettet via trådløs router Zywall 2WE, men som sagt cmd>ping virker fint, og jeg har 3 andre pc på denne router, som virker upåklageligt.

Any gode input til hvad der kan være sket på denne computer?

PS. håber at jeg ikke bliver copyright anmeldt af klemborg, har lånt lidt af hans spørgsmål, da mit problemer er meget nærliggende.. I hvert tak for lån.
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
21. april 2009 - 23:16 #1
Hej..

Prøv System Care fra IOBit..

start programmet + gå ind i "Tilbehør"
+ "Optimere Firefox TCP"

Her kan du "Auto Optimere" + "Firefox Optimering"
+ "TCP Optimering"

LINK http://www.iobit.com/advancedwindowscareper.html?Str=download