Avatar billede the_nest Nybegynder
19. april 2009 - 07:59 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Serial com port RTS/CTS Hardware flow controle?

Jeg har lavet en RS232 - RS485 converter hvor sene/modtage er baseret på RTS/CTS flow controle, mit problem er så at signalet ikke skifter fra positiv til negativ når jeg sender data med en terminal så mit modul skifter ikke fra modtager til sende tildstand. Er der nogen der ude der har en idé til hvorfor?
Avatar billede the_nest Nybegynder
19. april 2009 - 08:10 #1
Jeg har sat terminalen til hardware flow controle, har testet med Putty og Hyper terminal. Bruger jeg et loop stik så sender den fint data.
Avatar billede the_nest Nybegynder
23. oktober 2011 - 12:37 #2
Man kan ikke have sende bit sat på mere end en linje.