Avatar billede berliz Nybegynder
17. april 2009 - 12:31 Der er 1 kommentar og
1 løsning

GMail - indkomne mails betragtes fejlagtigt som Spam.

På min tidligere PC havde jeg et spil, købt hos Terminal Studio (Brick Shooter). Efter at have fået ny PC skulle det så flyttes med over.
Jeg bad derfor for 14 dage siden pr. mail firmaet om at tilsende mig en ny Unlock Key til at aktivere den foreløbige, uregistrerede udgave af spillet. Der kom intet svar. Jeg rykkede flere gange, men intet skete.

Så kom jeg i tanke om, at al post til og fra min Windows Mail går gennem GMail, da min udbyder ikke har et email-program.
Det viste sig, at GMail havde opsnappet hele seks mails fra Terminal Studio vedrørende procedurer, registrering og aktivering af det nævnte spil på min nye PC. Beskederne var anbragt i kronologisk orden i en mappe i GMail med betegnelsen: SPAM

Det hele er nu afklaret med Terminal Studio, men kender nogen her i forummet til problemet med misforstået spam-kontrol hos GMail?
Hvis ja, hvordan kan jeg ændre opsætningen af GMail, så alle meddelelser sendes videre til min PC, så jeg selv kan foretage kontrolllen?
Jeg er ikke klar over, hvordan det skal foregå.
Avatar billede CCodam Nybegynder
17. april 2009 - 12:56 #1
#0 Der er en beskrivende guide her:
http://www.mydigitallife.info/2008/11/24/how-to-disable-and-deactivate-spam-filter-protection-in-gmail-or-google-mail/

Hvis du har spørgsmål eller problemer med denne, må du endelig skrive :)
Avatar billede berliz Nybegynder
17. april 2009 - 16:20 #2
Tak for tippet. Jeg har tildelt points og skrevet en lille kommentar, men den kan jeg ikke få øje på.
Det drejede sig bare om, at den danske version af beskrivelsen var lidt anderledes m.h.t. rækkefølgen af indtastninger og layoutet. Men den ønskede ændring synes at være regisreret - OK.