Avatar billede vunde Nybegynder
17. april 2009 - 12:20 Der er 1 løsning

Seriel Commport mellem VM fusion XP og Mac OSX

Hej alle

Jeg er i færd med at programmere til noget databehandling ved mit studie. Vi programmerer i Delphi og jeg skal hente data over seriel commport, med RS232 kabel, mellem apparatur og min computer. Mit program er dog skrevet i .exe kode, som jeg ikke kan læse og sende i mit OSX. Jeg skal derfor lave en virtuel commport, men jeg kan ikke finde ud af at forbinde til den commport der er i OSX.

Jeg vil bruge en USB to RS232 konverter og skal derfor have sat på, på en eller anden måde, at mit virtuelle desktop skal forbindes til usb indgangen som Commport.. Enten Com1 eller Com2.

Håber i forstår mit spørgsmål, ellers skal jeg nok prøve at uddybe.

Mvh. Vunde
Avatar billede vunde Nybegynder
02. august 2009 - 14:04 #1
..