Avatar billede lille_nina Nybegynder
16. april 2009 - 21:34 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Gode flash portaler med gratis .fla ?

Ja, den overskrift blev vist lidt kringlet...

Det jeg søger er nogle gode hjemmesider/portaler for folk der laver flash dingenoter som jeg kan vende tilbage til gang på gang når jeg har brug for en eller anden lækker effekt til en hjemmeside.

Hvis jeg søger på noget med flash kommer der som oftest alt alt for mange irrelevante resultater op, og de fleste er ikke gratis...

Så kom frem med dem, I må have nogle gode sider I vender tilbage til igen igen?

Hilsen Nina
Avatar billede khalus Nybegynder
16. april 2009 - 21:48 #1
http://www.FlashKit.com er en rigtig god side, hvor der er mange eksempler på flash "dingenoter" under tutorial-sektionen. Tutorial-sektionen lægger selvfølgelig op til at du selv skal udføre et tilpasningsarbejde, og det er vel også meningsløst at "lave" hjemmesider for andre, hvis man bare kopierer.

Skriv om du kan bruge det til noget.
Avatar billede lille_nina Nybegynder
16. april 2009 - 21:57 #2
Ja, den side er jeg faktisk stødt på en gang tideligere. Nu er den bookmarket.

Selvfølgelig er tilpasningsarbejde ok, nogen gange behøver man jo bare ikke opfinde den dybe tallerken igen og igen.
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
16. april 2009 - 22:04 #3