Avatar billede jmp.dk Nybegynder
16. april 2009 - 15:29 Der er 7 kommentarer

Skal vælge udbyder til en lang række af løsninger

Kære alle

Vore virksomhed udvikler asp.net applikationer, og leverer ca. 140 løsninger om året i en blanding af små mellemstore og store løsninger.
Vi har indtil videre anvendt surftown som udbyder, da vi har været glade for deres pris og kontrol panel.
Men nu har der været for mange problemer med deres stabilitet, især på mail serverne, til at vi tør fortsætte.

Jeg kunne godt tænke mig at høre for nogen der har reel erfaring, og som kan anbefale et web hotel der er i stand til at tilbyde:

- Stabilitet, stabilitet,stabilitet
- ASP.net 3.5 understøttelse
- MSSQL og MySql
- Kreditkort modul
- Skaler bar loesning (billig for en lille løsning og syrere for en stor løsning).

Jeg har læst lignende tråde om web hotel , hvor der kommer mange svar fra nogen der har fundet et godt tilbud via gogle. Disse svar frabedes.
Alle de steder jeg finder siger det samme med 9x.xx% oppetid.
Men er der nogen der reelt er der oppe?

Mvh
jonas
Avatar billede crossport Nybegynder
16. april 2009 - 16:03 #1
Kan anbefale DomainDirect.dk

http://www.domaindirect.dk

Jeg bruger dem selv, og de understøtter det meste der er på markedet. inklusivt mysql, joomloa, PhP, asp.net og E-business løsninger.

Går man i stå, eller ikke selv kan lave en site, kan man mod et vederlag få dem til at designe sitet for sit firma.

Har ikke haft nogen dårlige erfaringer med dem endnu, og de er rimelige i deres priser.

mvh
Henrik Korshavn
Avatar billede crossport Nybegynder
16. april 2009 - 16:16 #2
Bør nok også lige siges at de understøtter alt det du efterspørger - også kredit og dankort modul.
Avatar billede hartnet.dk Nybegynder
16. april 2009 - 18:04 #3
Prøv at kigge på Curanet.dk
Avatar billede it-dk Nybegynder
17. april 2009 - 10:45 #4
Hej

Jeg ved ikke om www.unitspeed.dk kunne være en mulighed. Jeg bruger selv virksomheden og er yderst tilfreds. De har server farme (kalder de det) - cluster system. Det gode for mig er f.eks. at man kan afvikle windows ting og unix / linux ting på samme system. Man skal ikke vælge om man ønsker et windows webhotel eller unix / linux som hos andre udbydere.
Mener at kunne huske da jeg en gang talte med dem at mange af deres kunder er udenlanske og at de er en international udbyder.

Du kan evt se på dem og se om du måske kan lave en form for aftale.
Avatar billede justrace Novice
17. april 2009 - 11:08 #5
Med 100% stabilitet, og den bedste service du kan tænke dig er der kun en: dandomain.dk.

Ikke de billigste, men helt klart de badste, og den bedste support.
Avatar billede JesperLaugesen Nybegynder
17. april 2009 - 12:50 #6
Vi, mouseketeers, har i efterhånden i mere end 3 år med stor tilfredshed fået hostet vores CMS baserede kundeløsninger hos Conviator i København - læs mere på: www.conviator.dk

Idag har vi ca. 50 kundeløsninger, hvori blandt der er flere større virksomheder og organisationer, kørerende på vores webserver hos Conviator.

Mvh.
Jesper Laugesen
www.mouseketeers.dk
Avatar billede folmani Nybegynder
20. april 2009 - 10:41 #7
Hej Jonas,

Jeg er da ked af at høre, at vi ikke har levet op til dine forventninger. Medmindre det er for sent, så vil jeg gerne kigge på din sag.

Vi har foretaget omfattende investeringer i et cloud-baseret mailserver setup, og det skulle da gerne komme dig til gode også.

Du er meget velkommen til at sende en mail med dit brugernavn og kontaktdata til tf(a)surftown.com