Avatar billede mevl Nybegynder
15. april 2009 - 23:09 Der er 1 kommentar

Windows Update Vista

Hej

Nu har jeg prøvet alt hvad jeg har kunnet finde af løsninger inde på nettet med lignende problemer, men jeg kan stadig væk ikke installere nogle af de updates der kommer igennem windows update. Jeg har vel efterhånden snart 15 opdateringer som bare mislykkes. Hvad skal jeg gøre, for der er jo også mange sikkerhedsopdateringer blandt dem som jeg gerne vil have installeret. Er ved at gå amok over at det ikke vil virke.

HJÆLP

Mvh

Mikkel
Avatar billede b-and Novice
15. april 2009 - 23:16 #1
1. Download denne fil.
http://www.kortelinks.dk/?HPOOH
2. Højreklik på WindowsUpdate-Reg.cmd og vælg Kør som administrator.
3. Tjek Windows Update.

Hjalp det??