Avatar billede Tjoernfelt Nybegynder
14. april 2009 - 12:14 Der er 1 kommentar

Windows Mail.

Jeg har knyttet min stofamail til Windows Mail. Da jeg er jobsøgende har jeg oprettet en ekstra mail, jeg har jo 5 til rådighed hos Stofa, som dog snart skal "tømmes". Kan den også knyttes til Windows Mail, men i sin egen udgave, da jeg gerne vil holde tingene adskildt? Det vil også betyde at jeg kan styre fra hvilken adresse mine mails sendes fra. Har prøvet at lave tilknytningen, men nu er det ikke umiddelbart til at se, hvor de er sendt til. Og mails skal så sendes fra Stofa, hvor også kopien bliver liggende.

MVH Tjoernfelt
Avatar billede follmann Novice
14. april 2009 - 12:17 #1
Du skal i windows mail, oprette en mailkonto mere med den nye mailadresse og tilhørende koder.

Når du så vil sende en mail, er det muligt for dig at vælge afsender. Dvs. at du nu selv vælger om det er mail A eller B, som står som afsender.