Avatar billede superbent Nybegynder
13. april 2009 - 23:30 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Betalt opgave: Hjælp med at lave et script som laver PDF filer med fpdf.org

Hej

Jeg søger en person som kan hjælpe mig med at lave PDF filer ud fra fpdf.org

Du skal forestille dig at det er et sanghæfte der skal laves, så det er en A4 side der ligger ned, med en forside, side1, side2, og side3 (bagsiden).

På disse 3 sider, skal der være 3 sange.

Jeg har nogenlunde bikset noget sammen, men er rendt ind i nogen problemer med at den ikke kan dele det op i kolonner m.v. og derfor tænkte jeg om der er én derude der har styr på sagerne(fpdf) som kan hjælpe mig og give mig en pris på hvad du skal have for en times tid eller to på at lave den færdig.
Avatar billede LAiKA-iT Nybegynder
13. april 2009 - 23:42 #1
Hej

Vi arbejder primært med PHP (over 6 år nu) og denne opgave burde vi hurtigt kunne klarer for dig.

Vi tager 800,-/time så du har en idé om prisniveauet.

Du er velkommen til at skrive til mig på jrc@laika-it.dk for mere information og yderligere dialog omkring dit projekt.

Med venlig hilsen
Johnny R. Christensen

LAiKA iT
Avatar billede peturkirke Novice
13. april 2009 - 23:57 #2
Jeg er vant til at arbejde med fpdf.
Jeg tager kun 400 kr pr time.
Jeg bor på Færøerne, så du slipper også fra at betale moms :)
Avatar billede superbent Nybegynder
14. april 2009 - 00:11 #3
Laika-it, tak for svaret, lige umiddelbart lyder peturkirke's tilbud inden for mit budget (er privatperson)

peturkirke:

Hvis jeg nu beskriver mere præcist hvad jeg vil have, og sender afsted til dig, kan du så give en pris på hvad opgaven vil koste? Så jeg ikke ender med at det tager 200 timer ekstra :)

Kan jeg kontakte dig via en e-mail eller lignende med evt. skærmdump på hvad det er jeg ønsker mig?
Avatar billede peturkirke Novice
14. april 2009 - 00:22 #4
ja det er fint, skriv til peturkirke snabela hotmail punktum com
Avatar billede superbent Nybegynder
14. april 2009 - 00:39 #5
Du har vidst en mail :)
Avatar billede superbent Nybegynder
18. august 2009 - 10:17 #6
peturkirke: skriver du et svar - jeg har benyttet din hjælp.
Avatar billede peturkirke Novice
18. august 2009 - 13:31 #7
davs