Avatar billede lothario Nybegynder
12. april 2009 - 17:10 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvor kan jeg leje mysql database godt og billigt

Hej

Jeg administerer en hjemmeside med server i australien. Den er meget mysql baseret, og udbyderen (servage.net) har ofte en meget ustabil mysql database. Er det muligt her i danmark at leje en mysql database uden webhotel, eller skal man have det hele med? OG hvilken udbyder kan i anbefale (har før været tilfreds kunde hos edf.dk, men de udbyder ikke mysql database alene).
Avatar billede jjbirk Nybegynder
12. april 2009 - 18:21 #1
http://www.one.com/da/
prøv ar kikker her.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
12. april 2009 - 18:34 #2
"meget mysql baseret" ... du vil sikkert ikke kunne lide responstid og stabilitet på en mysql-forbindelse, der ikke ligger hos dit webhotel. Hvorfor ikke bare skifte webhotel?
Avatar billede lothario Nybegynder
13. april 2009 - 00:38 #3
@jjbirk: Jeg har kigget på one.com, man kan ikke kun få en myssql.

@erikjacobsen: ok, det vidste jeg ikke. Kunne godt tænkes det ville være løsningen.
Avatar billede jjbirk Nybegynder
13. april 2009 - 15:30 #4
Hej.

Nej One.com er med det hele, og det køre godt og er billigt
Avatar billede lothario Nybegynder
20. august 2009 - 17:37 #5
lukker spørgsmålet. har ikke brug for en host mere,.