Avatar billede martin_moth Mester
09. april 2009 - 01:59 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

iPhone købt i NY - er det et problem i DK

Hvis jeg køber en iPhone i NewYork, og tager den til DK (og betaler moms, told osv osv), virker den så 100% lige så fint som en iPhone købt i DK?
Avatar billede mstorgaard Praktikant
09. april 2009 - 02:24 #1
Medmindre den er låst til en udbyder, så bør det ikke være noget problem. Apple er endda så venlige at lave deres produkter multi-language (:
Avatar billede martin_moth Mester
09. april 2009 - 08:00 #2
OK - skal man kikke efter en bestemt model, eller er en iPhone bare en iPhone?

Altså ud over at man skal vælge 8 GB eller 16 GB og evt. farve, skal man så gå efter en eller ander versin?

Og hvad koster en iPhone 8GB/16GB i Dk (har kun kunne finde dem med abonnement)
Avatar billede martin_moth Mester
09. april 2009 - 08:01 #3
gå efter en eller ander versin =
gå efter en eller anden version

:o)
Avatar billede martin_moth Mester
09. april 2009 - 08:24 #4
OK - kan se at de vist koster 4000-5000 i DK (http://iphoneguide.dk/nyheder/hvor-kan-man-k%C3%B8be-iphone-3g-uden-abonnement/)

MEN - er der så dansk tastatur, virker den til dansk SIM-kort osv osv osv
Avatar billede kriscrazy Nybegynder
09. april 2009 - 12:04 #5
jeg mener at du bare an proppe dit danske sim kort i din iphone men du skal nok hacke den for at kunne få dansk tastur / opdater firmware (jailbreak den). Hvis det var mig så ville jeg ikke købe den i usa for hvis du tænker garanti mæssigt og der har op til fejl med iphonen.
Avatar billede martin_moth Mester
09. april 2009 - 12:11 #6
ok

Kan heller ikke finde ud af hvad den koster i NY ved at google, så måske er den ikke engang meget billigere derovre
Avatar billede mstorgaard Praktikant
09. april 2009 - 13:19 #7
Avatar billede martin_moth Mester
09. april 2009 - 17:39 #8
ok. smid svar allesammen