Avatar billede kimtheman Novice
06. april 2009 - 23:50 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Billig Gamer Bærbar

Hej. Hjælper et familie medlem med, at finde en billig bærbar til hendes søn, nu når han skal konfirmeres. Han vil have en bærbar, og selvfølgelig en han kan spille på, men hans mor vil max bruge 6000kr. Nogen der har et godt bud på en? (ved det bliver svært til 6000lr).

Hvis jeg kan lokke hende til at bruge nogle 100kr ekstra ville denne så være et godt valg? http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=481844&Specs=true
Avatar billede xxhukkoxx Nybegynder
07. april 2009 - 02:22 #1
hvis du vil have et godt råd så køb ham en stationær.

For det først får man ekstremt meget mere for pengene og for det andet så er det meget belastende at sidde og spille på et bærbar tastatur og for det trejde får du næsten ikke en skid gamer for 6k i en bærbar.

Han vil osse blive mere glad for en stationær i længden hvis han er en rigtig gamer.

Just my 2 cents.
07. april 2009 - 06:30 #2
Se evt. også denne tråd -> http://www.eksperten.dk/spm/868837
Avatar billede sypherian Nybegynder
07. april 2009 - 20:48 #3
Bærbaren vil nok godt kunne bruges til gaming men den vil ikk kunne hamle op med nogle af de sidste nye spil på markedet, efter min mening er der ikk noget der hedder en gamer bærbar og dem der kommer tættest på ligger gerne fra et prisleje der er 3X størrer og opefter.

Vil også mene at en stationær er vejen frem for ham specielt da pris = performance mæssigt er over det dobbelte hvis du bruger de 6k på en stationær og som et ekstra plus er at en stationær er let og billig at opgradere på en bærbar koster det knaster at skulle lave sådan noget.

på den her side kan i finde pre konfigureret pc'er og lave om på konfigurationen af dele for 6499 får du en ret anstændig gamer.

http://www.pc-lager.dk/

Ellers hvis du eller en i kender er fiks med computerer og kan sætte en sammen og installere det hele vil i nok godt kunne få noget lidt bedre til samme pris.

Håber svaret var til hjælp

Avatar billede haverslev Novice
09. april 2009 - 11:05 #4
Selvfølgelig er der noget der hedder og ER en gamer bærebar :)

Den Asus du linker til i spørgsmålet, er en ganske fortræffelig maskine. Den kan sagtens klare de spil der er fremme idag.
den har et godt grafikkort osv.
http://www.notebookcheck.net/NVIDIA-GeForce-9650M-GT.10764.0.html

Ang. en rigtig gamer bærebar, så fåes den med det bedste hardware til ca. 9000 kr.
http://www.mm-vision.dk/produkter/vispcsystem.asp?action=vis&type=notevision&menu=notebook&varenr=99624&gruppe=PCnotevision
Avatar billede kimtheman Novice
19. april 2009 - 19:20 #5
Takker for jeres kommentar. Købte den Asus jeg selv linkede til. haverslev smid et svar og du får point.
Avatar billede haverslev Novice
20. april 2009 - 21:04 #6
Fin maskine :)
Har tidligere lagt et "svar" men giver gerne et mere.
Avatar billede kimtheman Novice
20. april 2009 - 21:26 #7
Ups overset. God dag og tak.