Avatar billede nokegnet Nybegynder
06. april 2009 - 12:31 Der er 1 kommentar og
1 løsning

quicktime/itunes download problem

jeg vil være taknemmelig for hjælp til at få åbnet mit itunes (8.0)

Jeg har været en 'tosk' og uninstalleret quicktime og kan ikke mere benytte mit 14 gb store itunes-bibliotek, da jeg problemer med at downloade en ny quicktime-player.

Jeg får ganske vist besked med tak fordi jeg har downloaded den, og at installeringen vil starte om få sekunder og siden sker der ikke en dyt,
-når jeg forsøger at åbne itunes får jeg flg. besked:

"quicktime blev ikke fundet. quicktime kræves til afvikling af itunes. installer itunes igen"

Jeg har forsøgt at downloade quicktime med og uden itunes, at installere en ældre 6.5 quicktimeversion og en quicktime-alternativ, alle via apple online og alle uden held.

jeg sidder på en dell intel cpu duo, 1.66 ghz, 504 mb ram, med windows2002 xp og 8gb ledig plads på c-drevet.

...har stor brug for en hjælper, -som kan genskabe min musik og nej jeg fjols ikke har lavet back-up sikkerhedskopi  :´o(

Jeg har ikke enorm forstand på computere, men kan tage imod instrukser og hverken intellekt eller intelligens er defekt :oD
Avatar billede nokegnet Nybegynder
06. april 2009 - 12:47 #1
passer IKKE! vil give 100000000 point for svar :-D
har ingen anelse om hvorfor der står at jeg ikke vil give point, end sige hvad dét pointsystem går ud på
Avatar billede nokegnet Nybegynder
06. april 2009 - 16:44 #2
vil for en ordens skyld melde at jeg ikke behøver hjælp .. altså lige nu til specifikke spørgsmål.. mon ikke jeg dukker op senere nu hvor jeg har opdaget at her er levende menneskehjælp at hente.

problemer er blot opgaver der skal løses ikke sandt og nu spiller itunes for mig igen yee haa