Avatar billede hestehaahr Nybegynder
04. april 2009 - 19:51 Der er 1 kommentar og
1 løsning

lexmark x1100 og vista

Er der nogen der kan hjælpe med at lede mig hen til en tråd eller forklare mig hvordan jeg får min lexmark printer til at fungere i vista??

Jeg har fudnet og installeret vista drivere, men min dell xps 1530 kan bare ikke få det til at fungere. efter installation og reboot kan jeg stadig ikke finde printeren.

hjælp!

Peter
Avatar billede mchlbk Praktikant
28. april 2009 - 23:37 #1
Så må den rigtige driver mangle.

Prøv at installere DriverMax: http://small.drivermax.com/soft/dmx/drivermax.exe

Programmet vil hjælpe dig med at opdatere alle de nødvendige drivere. Husk at have printeren tændt og tilsluttet, når DriverMax søger efter drivere at opdatere.

:)
Avatar billede hestehaahr Nybegynder
11. maj 2009 - 18:18 #2
Tak for drivermax.

desværre viser det sig, at der ikke er noget at gøre i dette tilfælde. vista og dell xps vil ikke arbejde sammen med min printer.