Avatar billede kc230877 Nybegynder
02. april 2009 - 13:30 Der er 1 løsning

Sharepoint: brugeren får ikke lov til at gemme nye elementer fra en liste

Jeg har en simpel liste på et sharepoint-site, hvor brugere med bidrage-rettigheder ikke får lov til at gemme. Ejerne har ikke noget problem med at gemme, men det er jo ikke hensigtmæssigt at give alle brugere :-).

Brugerne kan se Ny-knappen i listen. De kan udfylde formularen (newform.aspx), men når de trykker [ok], får de adgang nægtet.

Eks: http://sharepoint.microsoft.com/blogs/fromthefield/Lists/Photos/duray_9.JPG

Jeg har forhørt mig lidt omkring og det er muligvis noget at gøre med en service i central administrationen, der ikke er slået til. Servicen skulle give brugeren på sharepoint-site mulighed for at gemme i databasen.

Er der noget der kan hjælp mig på rette vej...
Avatar billede kc230877 Nybegynder
13. november 2012 - 21:14 #1
Lukker