Avatar billede lau_r Nybegynder
02. april 2009 - 11:23 Der er 3 kommentarer

Alle taster fungerer som "spring til næste tomme felt"

Jeg har et problem med excel som bliver ved med at vende tilbage. Når jeg forsøger at skrive i et felt springer excel automatisk til næste tomme felt. Eneste måde jeg kan taste i et felt er ved at dobbeltklikke med musen eller bruge "mellemrum" som første tegn. Hvilken genvej/makro får jeg aktiveret? Eller er det en fejl i excel?
Avatar billede jkrons Professor
02. april 2009 - 11:45 #1
Jeg går ud fra, at du bruger 2007. I givet fald er det en kendt fejl, som MS har forsøgt at lave en rettelse til. Den kan hentes fra MS' side. Der var dog en hage ved den. Enten krævede den at SP1 skulle være installeret - eller også måtte den ikke være installeret. Det er jeg ikke helt sikker på.
Avatar billede lau_r Nybegynder
02. april 2009 - 14:31 #2
Det lyder godt - har du et link eller et eller et søgeord jeg kan bruge til at finde deres rettelse? Jeg bruger Office 2007
Avatar billede jkrons Professor
02. april 2009 - 16:14 #3