Avatar billede jivefunk Nybegynder
06. juli 2001 - 00:12 Der er 5 kommentarer

Scanjet 4P (SCSI) og Win2000

Hvordan får jeg min HP Scanjet 4P (SCSI) til at virke i Windows 2000???
Det skal lige siges at, der ingen driver på HP\'s hjemmeside er...
Avatar billede retaxes Nybegynder
06. juli 2001 - 00:17 #1
Der plejer at ligge drivere i win2k til HP produkter, har i hvert tilfælde ingen problemer med min HP OfficeJet Pro 1150C.
Prøv at installere Service Pack 2!
Avatar billede makse Nybegynder
06. juli 2001 - 00:17 #2
Fra http://www.hp.com/cposupport/scanners/support_doc/bps03528.html
HP Scanjet 4p
Scanner with Deskscan II v.2.8 and compatible SCSI card referenced above. (No additional software required - upgrade the OS
Avatar billede retaxes Nybegynder
06. juli 2001 - 00:18 #3
Det er længe siden at jeg opgav at finde drivere hos HP!
Avatar billede makse Nybegynder
06. juli 2001 - 00:19 #4
Avatar billede dcedata Nybegynder
21. juli 2001 - 20:18 #5
HEHE

Du er ikke den eneste som har de problemer. TRO MIG JEG VED DET, JEG HAR SIDDET VED HP PRINTER SUPPORT.
OG
problemet er at HP er langsomme til at sende deres drivere ud på internettet.

Men du kan prøve at ringe til HP scanjet support, for at høre efter hvilken driver du evt. kan bruges, for ved DESKJET PRINTERE kan man bruge en standart driver som virker til de fleste printere, undtagende DJ710 og DJ720, da det kun er en windows printer, og den driver kan du ikke benytte da det er en ældre driver.

MVH N