Avatar billede mtl25 Nybegynder
01. april 2009 - 10:43 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Fejl på min server ved opstartet

Hej

Jeg en windows server 2003 R2, som en gang imellem selv genstarter og skriv at der har været en fejl på serveren.

Når så server har genstartet vil den have at man skriver årsagen til fejlen.

Kan man slippe for dette, da vi skal ned til server være gang og godkende fejlen?
Avatar billede noob2003 Nybegynder
01. april 2009 - 11:01 #1
hvad er fejlen ??
Avatar billede mtl25 Nybegynder
01. april 2009 - 12:27 #2
Jeg har ikke kunne finde fejlen. Har du et forslag til hvordan jeg kan logge fejl?
Avatar billede noob2003 Nybegynder
01. april 2009 - 13:12 #3
hvis du godkender fejlen må der også står hvilken fejl du skal godkende
Avatar billede mtl25 Nybegynder
02. april 2009 - 07:40 #4
Hej

Jeg har prøvet at køre denne fil

at 04:00 /every:M,T,W,Th,F shutdown /l /r /y /c

som virker fint altså den genstarter, men server vil have at
jeg skriver "hvorfor den blev lukket autoriseret"

Så hvis jeg skriver ok og trykker på ok så virker alt fint igen.

Kan man slippe for dette, da vi skal ned til server være gang og godkende?
Avatar billede noob2003 Nybegynder
02. april 2009 - 08:13 #5
Tja jeg bruger en bat fil shutdown -r -f -t 5 det virker fint for mig
Avatar billede mtl25 Nybegynder
02. april 2009 - 08:35 #6
Okay..

Hvad betyder shutdown -r -f -t 5 ..... Hvad gør 5?

Hvordan disable sin shutdown? altså hvis man ikke vil bruge funktionen mere?
Avatar billede noob2003 Nybegynder
02. april 2009 - 10:45 #7
er lang tid siden jeg fik den bat fil men mener det er tiden inden den rebooter = 5 min, så alt når at lukke korrekt ned.

disable shutdown, har jeg aldrig fosøgt at finde ud af.
Avatar billede mtl25 Nybegynder
08. januar 2011 - 12:03 #8
Ny server indkøbt