Avatar billede muffegris Nybegynder
31. marts 2009 - 00:14 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Alle mine kontakter mangler!?

Da jeg var på msn i går, fungerede alt perfekt. Da jeg loggede på i dag, er alle mine kontaktpersoner væk. Jeg loggede på min hotmail, og der figurerer de heller ikke mere.

Jeg har virkelig brug for hjælp da jeg skal bruge nogle af de kontakter pt. Kan det virkelig passe at de bare er slettet fra alt??
Avatar billede muffegris Nybegynder
31. marts 2009 - 11:31 #1
Er kommet lidt videre i problemet, og har opdaget at de også mangler i min hotmail.. Fandt også ud af at jeg har haft en mail-virus, den type hvor jeg sender noget spam rundt til alle mine kontakter, men synes bare det er underligt at de skulle være slettet af den grund, da jeg har haft den virus før uden at der skete noget.

Har I et bud på problemet?
Avatar billede muffegris Nybegynder
31. marts 2009 - 12:40 #2
Jeg har tilmed søgt lidt på nettet og er kommet frem til et program der kan finde ens kontakter: "Mass Reverse Delete Checker" på msngeeks.com

Den fortæller følgende:

Results
Total contacts: 1
Total reverse deletions: 128
The following contacts have been deleted by you, yet you still remain on their list:

Det eneste problem er, at jeg ikke har slettet dem selv. Nogen der kan forklare det?
Avatar billede virtual1ty Nybegynder
03. april 2009 - 09:30 #3
En af mine venner oplevede præcis det samme som du.
Alle hans kontakter var væk, og han havde åbenbart også en spam-virus, som sendte tusindvis af mails ud.

Se at få scannet maskinen, kig evt. forbi www.spywarefri.dk hvis du skal have yderligere hjælp til det.
Avatar billede muffegris Nybegynder
03. april 2009 - 22:34 #4
Men det hjælper ikke mine kontakter tilbage :)

Jeg har manuelt tilføjet dem vha ovennævnte program, så lukker spørgmålet igen