Avatar billede lyskjaer Nybegynder
30. marts 2009 - 13:28 Der er 6 kommentarer

Hjælp til at kode et online tilbud mod betaling

Jeg sidder med en opgave til min afgangseksamen som skal afleveres om en måned.
Den er af teknisk karakter og jeg har efter lang tid givet op.

Jeg skal kode en side hvor personer kan logge ind. Se priser og mængder på forskellige varer, og også har mulighed for at bestille varer.
Når varerne er bestilt sendes der en mail til mig.

Jeg er villig til at betale for at få hjælp til projektet.
Jeg har ingen ide om hvilke færdigheder der kræves, men søger en at sparre med, og en som kan hjælpe med at kode det.

betaling aftaler vi sammen over mail.
Avatar billede Søren Bech Morsing Praktikant
30. marts 2009 - 13:41 #1
Hvilken platform/programmeringssprog havde du tænkt dig?
php (Linux platform)
asp/.aspX (.net) (windows platform)
- eller noget helt tredje?
Avatar billede lyskjaer Nybegynder
30. marts 2009 - 13:58 #2
Så vidt jeg kan se er den nuværende side kodet ved hjælp af asp.
Avatar billede jps6kb Novice
30. marts 2009 - 14:59 #3
Smid en mail på post(snabel-a)kimbang.dk
Avatar billede computerlab Nybegynder
30. marts 2009 - 22:26 #4
Jeg kan lave det i PHP mod en MySql DB.

Du skal være velkommen at kontakte mig via kontaktformularen på min hjemmeside:
www.ComputerLab.dk

Mvh

Brian Jørgensen
Avatar billede lyskjaer Nybegynder
06. april 2009 - 11:55 #5
Jeg fik kontakt til kimbang. Så du må gerne smide et svar :)
Avatar billede jps6kb Novice
08. april 2009 - 13:31 #6
Det gør jeg så - men jeg synes ikke jeg hører fra dig længere?