Avatar billede pixelshade_dk Nybegynder
29. marts 2009 - 11:40 Der er 8 kommentarer

Betalt mindre opgave: Ændring af PHP-shop/ pbs hos wannafind

Jeg søger en person som kan ændre den eksisterende kode således den er i overensstemmelse med de nye krav fra Wannafind jf. løsningen "HOSTED SECURE SSL PROXY".

Der er tale om 2 næsten identiske idriftsatte semi-proff udførte webshops skrevet i php 4 i 2007. Alt design er opbygget med css af mig, således hvis det kræver designændringer kan jeg sagtens udføre dette.

Jeg har brug for at vide hvad ændringerne vil beløbe sig til?

Du har selvfølgelig mulighed for at se filerne før en endelig prisfastsættelse.

Krav fra wannafind: http://www.wannafind.dk/support/downloads/file/10/
Avatar billede peturkirke Novice
29. marts 2009 - 12:34 #1
Det kan jeg muligvis lave. Men jeg vil gerne se filerne først. Du kan kontakte mig på peturkirke@hotmail.com
Avatar billede LAiKA-iT Nybegynder
29. marts 2009 - 12:38 #2
Vi har lavet en del løsninger der kører på Wannafinds løsninger, og har også konverteret et par betalingsløsninger fra "gammel PBS" til de nye krav - så det skulle være en forholdsvis hurtig opgave.

Men skal lige se filerne igennem før vi kan give et fastpris tilbud på opgaven.

Du er meget velkommen til at skrive til mig på jrc@laika-it.dk så kan vi kigge på det og komme med en pris.

Med venlig hilsen
Johnny R. Christensen

LAiKA iT
Avatar billede pixelshade_dk Nybegynder
01. maj 2009 - 21:29 #3
Andre der er friske på ovenstående opgave?
Avatar billede peturkirke Novice
01. maj 2009 - 22:06 #4
jeg har ikke fået nogen information, og jeg var den første, som svarede
Avatar billede pixelshade_dk Nybegynder
02. maj 2009 - 10:49 #5
#4 Jeg har ellers sendt en mail til dig for et lille stykke tid siden, men jeg sender det gerne igen.
Avatar billede pixelshade_dk Nybegynder
02. maj 2009 - 10:51 #6
#4 Det er nu sendt til din hotmail.
Avatar billede peturkirke Novice
02. maj 2009 - 13:38 #7
jeg har stadigvæk ikke modtaget noget.

Det plejer ikke at være noget galt med min email
Avatar billede pixelshade_dk Nybegynder
02. maj 2009 - 21:55 #8
sendt igen men uden vedhæftet fil