Avatar billede gammelgaard_mink Nybegynder
28. marts 2009 - 20:31 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Fejl ved SLI - 2xGTX260

Hej ..

Jeg har det problem at når jeg kører SLI med mine 2 x Zotac GTX260, så genstarter den computeren når jeg starter et spil op..

Har tjekket:

Varme, 50-55 grader ved load.
Strøm, har en 850watt, så heller ikke det og har tjekket den osse.
Opdateret min bios.
Opdateret til nyeste grafik driver.

Så lige umildbart kan jeg ikke se hva der skulle være galt ? og de er sat rigtig sammen, tror jeg hvertfald. Mit nvidia kontrol panel skrev hvertfald at de er/var korekt tilsluttet til SLI forbindelse..

Resten af min computer:
intel Q6600
asus p5n32-e SLI plus
3*2gb corsair dominator
wd 74gb raptor hd

Håber i kan hjælpe, vh martin.
Avatar billede Inqk Nybegynder
29. marts 2009 - 05:54 #1
Har du patchet din(e) spil?
Avatar billede gammelgaard_mink Nybegynder
29. marts 2009 - 11:37 #2
ja, den gør det f.eks ved world of warcraft og det er jo automatisk den nyeste patch
Avatar billede gammelgaard_mink Nybegynder
03. maj 2011 - 12:37 #3
lukket