Avatar billede Martinniss87 Nybegynder
27. marts 2009 - 17:57 Der er 4 kommentarer

Hjælp jeg mangler drivere til min usb wireless dongle

jeg mangler drivere til min usb wireless dongle. ved ikke hvad mærke det er. er der nogen der kan hjælpe mig?

Det er hvad der står på den:

S/N: A0a1403001922
MAC:0060b3-21a05f
H/W: v0,3
WD-854
18-0a-wd85-eu

Jeh har prøvet at søge på google de numre der står på den men uden held :-(
Avatar billede M4dsen Nybegynder
29. marts 2009 - 19:17 #2
Jeg står i samme situation lige pt..
Har lige købt ny computer med Vista, og den gamle jeg havde var der XP på, derved virker den driver jeg har til min USB wireless lan kort

USB'en hedder: RT73 USB Wireless LAN CARD #2

har søgt en del rundt men alle steder skal der betales for et program der opdatere alle ens drivere fx: http://totallydrivers.com/device.php?id=90474&show_devs=a
Men for at kunne hente den skal man betale 200+ kroner til DriverAgent.com
Nogle muligheder for at hente en der er gratis?
Avatar billede haverslev Novice
08. april 2009 - 12:51 #3
Martinniss87 - OK?
Du lukker spørgsmålet ved at sætte flueben i "Accepter dette svar" ud for mit svar, og klikke på "Accepter svar og afgiv point" nederst.  :-)
Avatar billede haverslev Novice
08. april 2009 - 12:55 #4