Avatar billede plejlen Nybegynder
27. marts 2009 - 09:06 Der er 4 kommentarer

Sletning af e-mail.

Jeg kan ikke slette visse e-mails i Express.
Det drejer sig om mails som jeg har besvaret, modtagne mails med vedhæftede filer, mails hvor afsenders adresse indeholder en mail-adresse og mails uden Emne, men denne beskrivelse er formentlig ikke fuldstændig.
Problemet er opstået efter at jeg har afsendt store mails på 40 -50 MB.
Kuverten i Fra (afsender) indeholder nu også oftere blå pile og lilla pile og Prioritet er oftere med Rødt udråbstegn.
Andre mails slettes uden problemer.
Ved nogen hvad der er sket, og hvordan jeg kommer ud over problemet.
Avatar billede interfix13 Nybegynder
27. marts 2009 - 09:10 #1
måske er det en virus. de plejer at være derfor prøv at køre en boot scan. jeg vil forslå avast antivirus... eller prøv at genstarte din pc
Avatar billede plejlen Nybegynder
27. marts 2009 - 10:17 #2
Det med Virus ved man jo aldrig, men jeg kører med maksimal beskyttelse hele tiden - og der genstartes jævnligt. AVG har været igennem hele systemet i 2½ time uden at finde noget.

Har du forslag til alternativt virus-program - f.eks. on-line?
27. marts 2009 - 10:24 #3
(Tanke: Prøv uden Internetforbindelse ? OE forsøger jo at afsende 'et eller andet' - og det låser måske ?)
18. november 2009 - 06:30 #4
(Skal du vide mere ???) - eller har du nu også slettet information om denne tråd ? + de andre tråde fra din tidligere spørgsmål -> http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/plejlen - som du bør følge op på...