Avatar billede taamas Nybegynder
05. juli 2001 - 19:38 Der er 67 kommentarer og
1 løsning

Porn

Jeg skal bruge noget porno på min computer er der en porno adresse hvor jeg kan få gratis porno film????? De skal vare rimelig lang tid.
Avatar billede flyvende_farmor Nybegynder
05. juli 2001 - 19:43 #1
>> www.GO FUCK YOUR SELF.COM !!!!!
Avatar billede flyvende_farmor Nybegynder
05. juli 2001 - 19:43 #2
Detter er IKKE formålet at bruge eksperten.dk til ! har du måske noget med IT at gøre...

Jeg tror ikke liigge at britney spears nøgen har så Forfærdentligt meget med det at gøre
Avatar billede complier Nybegynder
05. juli 2001 - 19:47 #3
nu er det jo oprettet i FRI DEBAT.
Så det er ikke nødvendigt at det er om IT.

taamas: Du skal nok ligge dit UIN, Email eller ligende, ellers kan folk ikke kontakte dig.
Trviler dog på der er så mange steder du kan hente lange film gratis, båndbredde er dyr :)
Avatar billede Slettet bruger
05. juli 2001 - 19:48 #4
Tag på eftersøgning med fildelinsprogrammer, eller prøv at søge med Gozilla\'s søg, med den søgemaskine, kan man finde mange forskellige slags filer også pornofilm .
Avatar billede prodic Mester
05. juli 2001 - 19:50 #5
compiler->\"Kort fortalt er Eksperten.dk et online forum, hvor medlemmerne svarer på hinandens spørgsmål indenfor IT. Det er gratis at blive medlem!\"
Grundlæggende handler forummet omkring IT-spørgsmål, og derfor må Fri Debat vel også omhandle det.
Den bliver dog misbrugt på det groveste til tider, f.eks i dette spørgsmål.

Taamas->Find et andet forum til den slags spørgsmål.
Avatar billede complier Nybegynder
05. juli 2001 - 19:52 #6
/me overvejer hvor mange af dem i dette spørgsmål der ikke kan tåle indholdet.

/Topic #eksperten.dk KUN IT !!!!!!!
Nej, vel ?
Avatar billede husi Nybegynder
05. juli 2001 - 19:54 #7
JA! Jeg synes også at disse ting ikke høre til eksperten!!!!

Eksperten = IT- Forum!

IKKE ET SEXFORUM!!!!
Avatar billede husi Nybegynder
05. juli 2001 - 19:56 #8
DETTE STÅR PÅ EKSPERTEN\'S FORSIDE:

Velkommen til Eksperten. Her kan du få svar på dine IT spørgsmål. Indtil nu er 73245 spørgsmål blevet besvaret. Har du et spørgsmål eller vil du hjælpe andre, kan du finde vej via nedenstående kategorier. Mere information

LÆG MÆRKE TIL AT DER STÅR IT SPØRGSMÅL!!!!
Avatar billede kornfreak Nybegynder
05. juli 2001 - 19:57 #9
Man sgu da mene FRI DEBAT...er FRIT ..også tror jeg det er op til admin at bestemme om at kommentere den slags!!

KoRnFrEaK - 4 Freedom :P
Avatar billede complier Nybegynder
05. juli 2001 - 19:57 #10
http://www.eksperten.dk/spm/86706  flyvning & dykning

SEJT IT MENS MAN DYKKER OG FLYVER ????
SKIDE SMART ...

Næste gang jeg skal ud og dykke, tror jeg lige jeg tager mig et spil CS mens jeg er der nede...
Avatar billede complier Nybegynder
05. juli 2001 - 19:58 #11
hvis jeg får problemer, dykker jeg bare ind til en vand-netcafe
Avatar billede xzxzx Nybegynder
05. juli 2001 - 20:00 #12
Nu siger jeg nået dumt >>
Fordi han gør det, betyder det jo ikke vi andre må gøre det!
Avatar billede simperfive Nybegynder
05. juli 2001 - 20:02 #13
ja sku eksperten = IT forum!
det kan en være da se !
men når der nu er lavet et forum til fri dabat så må man vil diskutere hvad det skulle være !!
porno politik fritid what ever !

hvis der ikke skulle være plads til den slaks havde de nok aldrigt lavet forummet til Fri debat !
Avatar billede kornfreak Nybegynder
05. juli 2001 - 20:03 #14
Enig med simperfive GO GO GO :)

Iøvrigt kan alle og enhver som ikke kan li den slags spg. lade være med at læse dem ?
Avatar billede zoidberg Nybegynder
05. juli 2001 - 20:03 #15
Hvorfor har alle lige pludselig så ondt i røven? Er det fordi spørgsmålet handler om porno?

Der er sgu ikke nogen der har brokket sig tideligere når emnerne har været kæledyr, tour de france, slik osv.
Avatar billede xzxzx Nybegynder
05. juli 2001 - 20:04 #16
Fri Debat er vel til Fri Debat om IT?
ex:
Hvorfor en skrifttype er bedst, til en hjemmeside omhandele \"Melis & ændre søde sager\"?

Er jeg helt på ? eller hvad....!!!!??????
Avatar billede Slettet bruger
05. juli 2001 - 20:05 #17
Uskrevne etiske regler hedder det vist ;o)
Avatar billede kornfreak Nybegynder
05. juli 2001 - 20:06 #18
Hvor står der det f.eks?

FRI debat, er vel FRI debat, ellers havde der nok stået noget med \"I den frie debat må der kun stilles IT relaterende spg. så hvis du skal ha fundet prisen på en brugt sykkel i netto, henviser vi til en anden side\" ? ..helt ærligt...
Avatar billede xzxzx Nybegynder
05. juli 2001 - 20:07 #19
kornfreak >>
\"I den frie debat må der kun stilles IT relaterende spg. så hvis du skal ha fundet prisen på en brugt sykkel i netto, henviser vi til en anden side\" ? - Det vil se grimt ud i en option box :-)!
Avatar billede complier Nybegynder
05. juli 2001 - 20:08 #20
- Her kan alle emner diskuteres. Søg først efter en præcis kategori.

jeg læste bare :)
Avatar billede kornfreak Nybegynder
05. juli 2001 - 20:08 #21
Hehe..yeah ..men altså..men indtil der kommer en konsekvent regel, synes jeg alle skal blande sig udenom, det er jo trods alt ikke deres problem :)
Avatar billede complier Nybegynder
05. juli 2001 - 20:10 #22
xzxzx >> Læs ved fri debat, der står hvad jeg lige har postet !
Avatar billede kornfreak Nybegynder
05. juli 2001 - 20:10 #23
Der kan man bare se :)
Avatar billede simperfive Nybegynder
05. juli 2001 - 20:10 #24
- Her kan alle emner diskuteres. Søg først efter en præcis kategori

hvor svært er det at fatte at der ikke nogle steder står at det kun må omhandle IT ??!!

det er bare en fiks ide i har fået fordi i har und i røven over emnet porno !!

Avatar billede husi Nybegynder
05. juli 2001 - 20:12 #25
okay i har overbevist mig :)

Men som ny på eksperten kan man jo ikke vide bedre.. vel ?
Avatar billede simperfive Nybegynder
05. juli 2001 - 20:13 #26
ja xzxzx men det ville
\"fri debat om it ikke\"

hvsi det kun motte omhandle havde de sku nok skrevet det ikk ?`
Avatar billede complier Nybegynder
05. juli 2001 - 20:13 #27
husi : Sådan :-)

FRI DEBAT TIL FOLKET
Avatar billede xzxzx Nybegynder
05. juli 2001 - 20:13 #28
complier  >> Hvor skal jeg læse, hvor henne?
Avatar billede simperfive Nybegynder
05. juli 2001 - 20:14 #29
argh flot stavet !

hvis de kun motte omhandle IT havde de sku nok skrevet det ikk ??!!?
Avatar billede kornfreak Nybegynder
05. juli 2001 - 20:14 #30
Avatar billede complier Nybegynder
05. juli 2001 - 20:14 #31
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

http://www.eksperten.dk/kategori/45

<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Avatar billede complier Nybegynder
05. juli 2001 - 20:14 #32
weeeeeee
Avatar billede xzxzx Nybegynder
05. juli 2001 - 20:15 #33
Lav en ny kategori:
IT >> Fri debat
& behold
Generalt >> Fri debat :-)
Avatar billede simperfive Nybegynder
05. juli 2001 - 20:15 #34
LOL
Avatar billede complier Nybegynder
05. juli 2001 - 20:16 #35
xzxzx: Ja, tak, så kan vi der kan tåle det, læse i begge, og dem der ikke kan lide der er andet end it, bare lade være !

FEDT
Avatar billede xzxzx Nybegynder
05. juli 2001 - 20:17 #36
Arhh...
Alle kan lave fejl!
Der skulle selvfølgelig have stået:

\"Her kan alle emner om IT diskuteres. Søg først efter en præcis kategori.\". Sådan, er der nogle som sender en E-Mail til admin :-)?
Avatar billede simperfive Nybegynder
05. juli 2001 - 20:17 #37
xzxz hvorfor f#¤#¤ skal der laves en ny debat der kun omhandler it bare fordi du får ondt i røven over at folk diskutere andre ting ?!!?

hvsi du ikke kan lide at vi snakker om porno biler eller hvad f#\"¤#¤ det nu motte være kan du da for fanden bare lade være med at læse dette forum !

denne side er så vidt jeg ved for alle ! og det vil sige at du ikke skal have ene ret til at bestemme hvad der må stå i forummet !
Avatar billede complier Nybegynder
05. juli 2001 - 20:17 #38
taamas: DU KUNNE GODT VÆRE AKTIV I DEBATTEN, DU HAR JO AFVIST ET SVAR ????????
Avatar billede xzxzx Nybegynder
05. juli 2001 - 20:18 #39
Vi kunne jo også lave en kategori sådan her:
Sex >> Fri debat /
Porno >> Fridebat?
Avatar billede kornfreak Nybegynder
05. juli 2001 - 20:19 #40
Lol..I er morsomme! :)
Avatar billede kornfreak Nybegynder
05. juli 2001 - 20:19 #41
Vi kunne også bare blande os udenom og lade admin styre det? :P
Avatar billede complier Nybegynder
05. juli 2001 - 20:20 #42
xzxzxzxzxzxzxzxzx  hvorfor f* det ?
katte -> fri debat
hunde -> fri debat

Vil du snakke om andet, så send en mail, da vi ikek kan blande emnerne her på eksperten :)
Avatar billede simperfive Nybegynder
05. juli 2001 - 20:20 #43
hvorfor skulle de det xzxzx ? ?
det er jo sådan nogle ting man diskotere i fri debat !

Avatar billede complier Nybegynder
05. juli 2001 - 20:23 #44
Og så lukkede nettet ?
Avatar billede simperfive Nybegynder
05. juli 2001 - 20:24 #45
wiiiiiiiiiiiiiiiiii
jeg vandt ! wiiiii
Avatar billede complier Nybegynder
05. juli 2001 - 20:24 #46
Conclusion: If you cant take it, leave it !
(it ikke IT)
Avatar billede xzxzx Nybegynder
05. juli 2001 - 20:26 #47
Jeg er ikke helt død...

\"Vi håber alle brugere, vil bruge Eksperten i den ånd, som den er tænkt ! \" - http://www.eksperten.dk/info_regler.phtml

Næste skridt må så være at finde ud af hvad Eksperten er tænkt som?

Avatar billede complier Nybegynder
05. juli 2001 - 20:28 #48
Subject: ftp site
thanx for your viewing, contributions, and patience.  i have my site back
up, with a few new pics.  guess you\'ll have to look at them all to find the
new ones.  pass it on

ftp://4.60.171.163
_________________________________________________________________
Get your FREE download of MSN Explorer at http://explorer.msn.com
Avatar billede complier Nybegynder
05. juli 2001 - 20:28 #49
Der er også en del film, dog ikke så lange
Avatar billede husi Nybegynder
05. juli 2001 - 20:29 #50
okay vi har fattet det!!!

- Hvad med taamas spørgsmål ?!?!??!?!

FEDT! for ham at vi diskutere dette!!!!
Avatar billede complier Nybegynder
05. juli 2001 - 20:30 #51
Ahh, gad vide om ånden er \"KUN IT, I SKAL SKU IKKE DISKUTERE ANDET, I ER GEEKS, IKKE NORMALE\"

Man skulle nok havde meldt sig til eksperten event, kunne give noget debat :)
Avatar billede simperfive Nybegynder
05. juli 2001 - 20:30 #52
eksperten er tenkt som et sted hvor man kan udvæksle tanker og idder !
et sted hvor man kan hjælpe og få hjælp af andre !
Avatar billede complier Nybegynder
05. juli 2001 - 20:30 #53
husi : Smed lige et link ...
Avatar billede husi Nybegynder
05. juli 2001 - 20:35 #54
ups..
Avatar billede husi Nybegynder
05. juli 2001 - 20:37 #55
complier >> gu gjorde jeg ej!
Avatar billede halloøj Nybegynder
05. juli 2001 - 20:39 #56
Jeg er enig i at her burde der kunne diskuteres alt. Jeg har tidligere set indlæg som hvad er det bedste kæledyr...
Avatar billede halloøj Nybegynder
05. juli 2001 - 20:40 #57
Prøv www.limewire.com
Der kan du jo søge efter en porno film, eller The Mummy Returns :)
Avatar billede Slettet bruger
05. juli 2001 - 20:45 #58
Ja så kan man samtidig blive udsat for at ens pc bliver trukket ned :( med limewire
Avatar billede -wizard- Nybegynder
05. juli 2001 - 20:45 #59
Hva... der er hvis en som ikke har læst reglerne.

Tror du det her er et forum for porno adresser, så er du gået forkert.

Hvis du ikke har noget som er mere it basseret bør du holde dig væk fra eksperten.dk
Avatar billede halloøj Nybegynder
05. juli 2001 - 20:48 #60
Hvor i reglerne står der at man ikke må spørge om porno???
Avatar billede kornfreak Nybegynder
05. juli 2001 - 20:50 #61
wizard > Skal du nu også til at bestemme ??

Iøvrigt er pornofilm da også noget man finder på NETTET..ergo så er det da IT relateret :P
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
05. juli 2001 - 21:02 #62
Hvorfor har folk fået så ondt i røven ?

Eksperten bliver sq da brugt til ALT andet end IT også!

Der er spørgsmål om ALT her i fri debat, bare fordi at en kommer og vil have noget porn får folk så ondt i røven, hvis i ikke kan lide spm´et så lad være med og svar her inde.

Klager i når folk opretter et ikke-IT relateret spm der ikke omhandler porno ? Nej det gør i ikke! Så bliv væk fra det her spm hvis i ikke kan li det ;o)
Avatar billede complier Nybegynder
05. juli 2001 - 21:16 #63
husi :  :-) Jeg medte JEG smed lige et link :)

ftp://4.60.171.163
Avatar billede apollo69 Nybegynder
05. juli 2001 - 22:42 #64
Har dette spm ikke noget med it at gøre??
Han spørger om en adr. på INTERNETTET til frække film som han kan hente med sin COMPUTER og se på sin COMPUTER.
Nej, det har intet med computer og internet at gøre.
Avatar billede apollo69 Nybegynder
05. juli 2001 - 22:47 #65
Avatar billede vladimirr Nybegynder
05. juli 2001 - 23:05 #66
Hvad med at fortsætte den debat og fri debat her -> ?
http://www.eksperten.dk/spm/87019
Avatar billede rfogh Nybegynder
07. juli 2001 - 10:04 #67
www.kazaa.com - søgemaskine m. resume!
Avatar billede taamas Nybegynder
07. juli 2001 - 15:40 #68
Nu har jeg det