Avatar billede puskin Nybegynder
26. marts 2009 - 14:04 Der er 7 kommentarer

Download af musik fra TV-serie

Jeg vil gerne downloaded temaet fra "Kommisar Rex". Jeg kan finde intro'en bl.a. på You Tube og også et andet sted, men hvordan downloader jeg det til PC'en? Jeg vil gerne benytte det som ringetone på min mobil.
Avatar billede Slettet bruger
26. marts 2009 - 14:28 #1
du skal så convertere det signal du henter til et format din mobil kan bruge.

nu har jeg ikke en mobil så jeg ved ikke hvad formatet hedder i
din mobil og det format du har hentet.

men det er sådan set meget simpelt hvis man ved hvad begge formater hedder så skriver du det her et eksempel;

http://www.google.dk/search?hl=da&q=convert+mpeg+slv&meta=&aq=f&oq=

husk det er et eksempel
Avatar billede Slettet bruger
26. marts 2009 - 14:30 #2
glemte lige denne her du eventuelt kan bruge

http://www.downloadyoutubevideos.com/

der findes også købe programmer der kan det men på nettet er der disse gratis løsninger også.
Avatar billede prenito Nybegynder
01. april 2009 - 15:55 #3
Download og installer det gratis program "mp3mymp3" fra http://www.mp3mymp3.com/

Det optager i mp3- eller waw-format den lyd, som kommer ud af din computer.

Det vil sige, at du sætter programmet til at optage, lige inden du afspiller det, som du vil optage på youtube - og stopper programmet når du ikke vil optage mere.

Vælger du at gemme optagelsen som mp3, burde du kunne bruge den som ringetone på din mobil.

Men husk det IKKE er lovligt at optage og afspille lyd som er beskyttet af ophavsret uden tilladelse.
Avatar billede Slettet bruger
01. april 2009 - 16:32 #4
#3
hvorfor bruger du svar funktionene.
den er forbeholdt til spørgeren kan bede dig om at lægge et svar - det er der ikke lavet om på.
Avatar billede prenito Nybegynder
02. april 2009 - 02:58 #5
Fordi jeg ville svare på spørgsmålet, og derfor logisk trykkede på "Svar" da jeg ville sende indlægget.

Hvad forskellen på kommentar og svar var, vidste jeg ikke. Jeg så forskellen og prøvede på at finde en FAQ eller "retningslinier for...", men det lader sig ikke gøre på her. Der er kun den håbløse generelle søgefunktion.
Avatar billede Slettet bruger
02. april 2009 - 07:27 #6
heller ikke nogen kritik men sådan har det været længe.
der skulle nok under svar stå en lille linie med forbeholdt lukning af spørgsmål eller andet.

m.v.h
Avatar billede Slettet bruger
20. august 2011 - 21:31 #7
hvorfor Downloader du ikke lyden fra videoen som MP3 YouTube Downloader
http://youtubedownload.altervista.org/