Avatar billede dennemandergal Nybegynder
26. marts 2009 - 12:58 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

IE8 til WinXP DA (Media Center Edition)

Hej Alle

er der nogen der kan fortælle hvordan jeg får en dansk version af IE8 på min WinXp, MCE.

Når jeg downloader og installere siger installationen at mit sprog er forkert. Jeg kan kun installere den engelske version.

Lars
Avatar billede fromse Nybegynder
26. marts 2009 - 13:26 #2
Hvis din windows er på engelsk, kan du kun installere engelsk ie8...
Avatar billede fromse Nybegynder
26. marts 2009 - 14:04 #3
Tågebanke :) så ikke der stod WinXP DA...
Avatar billede dennemandergal Nybegynder
26. marts 2009 - 16:50 #4
Min Xp er dansk! (Men det er en media center edition)
Men kan stadig kun installere den engelse version.
Jeg kan godt downloade den danske version, men den vil ikke installere fordi den siger at instllatione ikke understøtter operativsystemets nuværende sprog. 1