Avatar billede plejlen Nybegynder
26. marts 2009 - 11:34 Der er 1 kommentar

Genberegning

Arbejder med stor budgetmodel i Excel 2007, og er forventeligt blevet hjemsøgt af Circular reference her mod afslutningen. Har nu i Excel Indstilling og Formler aktiveret Gentaget beregning og indstillet Gentagne og Nøjagtighed samtidigt med at Automatisk beregning af Projektmappe er hakket af - og det har resulteret i at Circular reference er pist væk.
Spm.: Kan jeg regne med at beregningerne herefter er korrekte?

Tillægsspm: En sådan budgetmodel i Excel - kan den lægges på nettet til almindelig brug, og hvordan gør man evt. dette?
Avatar billede jkrons Professor
26. marts 2009 - 16:11 #1
Om du kan regne med at beregningerne automatisk er korrekte kommer nok an på, hvordan den cirkkulære reference opstår, og hvor mange gentagelser, du har sat den til.