Avatar billede ugologic Nybegynder
25. marts 2009 - 11:29 Der er 1 løsning

Advanced Queue Failed To Deliver Message

Hej,

Jeg har nogle kollegaer der et par gange om ugen skal modtage en delivery note fra SONY.

Det har tidligere virket, men nu modtager de ikke mailen.

I Message Tracking Center står der følgende:

SMTP: Advanced Queue Failed To Deliver Message
SMTP: Non-Delivered Report (NDR) Generated

I NDR står der:

A configuration error in the e-mail system caused the message to bounce between two servers or to be forwarded between two recipients

Når SONY sender til os sender de samtidig den samme mail til en anden virksomhed som modtager mailen fint.

Mine kollegaer har tidligere modtaget disse mails fint, men inden for de sidste par uger er de holdt op med at modtage pga. ovenstående.

Vi har ikke lavet noget om i opsætningen på vores Exchange server.

SONY siger at de har sendt denne type mails ud på samme måde de sidste 1½ år og de har heller ikke ændret noget hos dem.

Nogen der en ide til hvad der kan være galt?
Avatar billede ugologic Nybegynder
21. december 2011 - 10:29 #1
.