Avatar billede opgavecenter Nybegynder
24. marts 2009 - 10:00 Der er 6 kommentarer

wireless netkort TEW-423PI

Hej alle

Jeg har lige kørt dette wireless netkort fra trendnet.

Men jeg har et problem, jeg kan ikke få det installert!!

Jeg har prøvet med alle driver jeg kunne finde på nettet, + jeg har også prøver at finde en realtek driver, da dette er chipsettet...

Det skal lige siges jeg bruger Vista

Den kommer og siger denne fejl

Denne enhed fungerer ikke korrekt, fordi Windows ikke kan indlæse driverne til enheden. (Kode 31)

Realtek 8185 Extensible Wireless Device #3

Men det er et TEW-423PI kort jeg har....

Er der nogen som kan hjælpe mig med at få dette til at virke

Mvh
Johnny
Avatar billede james_t_dk Juniormester
24. marts 2009 - 10:17 #1
fulgte der ikke en driver CD med? Er det disse drivers du har downloadet: Utility_Driver_TEW-421PC_423PI-WHQL.zip ? har du fulgt installations vejledningen?
Avatar billede opgavecenter Nybegynder
24. marts 2009 - 10:27 #2
Yes den har jeg prøvet at hente....! den kan godt installer denne driver men den laver sammen fejl ( code 31 )
Avatar billede james_t_dk Juniormester
24. marts 2009 - 11:05 #3
og du har fulgt vejledningen der siger at du skal installere Driveren inden du installere hardwaren?
Avatar billede opgavecenter Nybegynder
24. marts 2009 - 11:22 #4
Yes... og der kommer bare den fejl, kan ikke finde ud af hvad der er galt ? det er som om at Vista ikke vil aktiver denne driver eller acceptere denne driver selv om det er til vista...!
Avatar billede james_t_dk Juniormester
24. marts 2009 - 11:25 #5
Og du har selvfølgelig genstartet maskinen
Avatar billede opgavecenter Nybegynder
24. marts 2009 - 20:28 #6
hehe ja selvf. har jeg det