Avatar billede Mafiapanda Nybegynder
23. marts 2009 - 19:50 Der er 2 kommentarer

Ny hjemmeside!

Hejsa, ville bare lige høre hvad i syntes om mit nye site.
http://wigi.dk

Tak,
Avatar billede abseman Nybegynder
24. marts 2009 - 12:56 #1
Hej Mafiapanda
Jeg vil lige give dig noget feedback, som du måske kan bruge til noget.

Logoet er super fedt. der er energi, og budskabet kommer ud. Men herefter løber det lidt ud i sandet.

- Der er ufattelig meget scroll. Kunne det ikke være interessent at få flere menu punkter eller nogle bokse.

- Prøv at tage ved lærer af andre news sider hvordan de opdeler deres nyheder, dette vil du blive anmelder blive glad for senere hen.

- Registreringsformularen burde være i designet.

- Der må godt være stå om hvad fordelene er, hvis man registrer sig som bruger.

- Generelt nogle flere farver eller noget mere af den fede grafik som du bruger oppe i topbanderet..

- I Firefox er der en fejl i bunden på forsiden. der er et sort felt til højre for det lyseblå. jeg går ikke ud fra at det er meningen.

Jeg håber at du har kunnet bruge tisse tips til produktudvikling og jeg ønsker dig held og lykke med dit projekt.

Mvh Thomas
Avatar billede ipconfig Nybegynder
24. december 2009 - 14:05 #2
Den er ok, men flere farver kunne være rart. Det kunne også være fedt, hvis du havde brugt flash i menuen, for at gøre den mere spændende.