Avatar billede Tordenfusk Seniormester
21. marts 2009 - 01:27 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Redigér indlæg.

http://www.eksperten.dk/spm/868984#reply_7353253

Et supert eksempel på hvorfor funktionen bør være til rådighed, men kunne så vælge at gøre som newz.dk, at man kun kan redigére indlægget op til 10 min efter det er blevet oprettet, giver lige en chancen for at rette eventuelle fejl som har sneget sig ind.
Avatar billede arne_v Ekspert
21. marts 2009 - 02:01 #1
Det traditionelle argument mode det er at det kunne give anledning til heftige point diskussioner hvis nogen retter deres indlæg efter at have set efterfølgende indlæg.

newz.dk har ikke point problematikken.

Imidlertid har newz.dk en anden funktion nemlig at man kan se rettelsen ved at klikke på noget.

Hvis den funktionalitet er der så kan der ikke fuskes.

Og så er der ikke principielt noget til hindrer for det.

Anden end at det nok er langgttttttttttttttt nede på prioriterings listen.
Avatar billede Tordenfusk Seniormester
21. marts 2009 - 02:24 #2
ja, det jo så den næste forhindring, prioritering.

men umidlbart burde det jo ikke være noget problem, maks 5 min til at rette, og andre brugere kan se de rettelser man laver.
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
21. marts 2009 - 09:16 #3
Arne summerer det meget godt op. Jeg vil ikke udelukke at det på sigt bliver en mulighed, men lige nu vil vi opfordre folk til at smide en kommentar til deres eget spørgsmål med en evt. uddybning.

Vi er også på vej med FAQ med guide til bedre spørgsmål etc. som kan forbedre kvaliteten. Det er den slags som stille og roligt forbedres - for realiteten er jo at rigtigt mange spørgsmål stilles af førstegangsbesøgende som måske kommer direkte fra Google og lignende.
Avatar billede Tordenfusk Seniormester
09. september 2015 - 18:37 #4
#