Avatar billede tim_p Nybegynder
20. marts 2009 - 00:18 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Live Messenger 2009: De fleste kontaktpersoner og grupper er væk!

Jeg har lige installeret den nyeste version af Windows Live Messenger, men nu er der allerfleste af mine kontakpersoner ikke at finde på min liste, plus der kun er et par grupper (Nu hedder det så kategorier) også er væk! Har også oplevet dette, hvis jeg loggede på msn fra en anden computer end min egen.

Ligger mine kontakter stadig på computeren, og skal jeg bare fortælle programmet, hvor den skal hente dem fra, eller hvad skal jeg gøre? Hjælp!
Avatar billede hojben Novice
24. april 2009 - 11:06 #1
Hent live messenger 8.1 istedet.. Der er problemer med deres nyeste version..
Avatar billede tim_p Nybegynder
14. april 2011 - 19:51 #2
Lukket