Avatar billede Gambolputty Novice
17. marts 2009 - 18:44 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Firefox husker ikke mine adgangskoder

Hej eksperter

Af en eller anden grund er Firefox holdt op med at lade mig være logget ind på diverse hjemmesider når jeg lukker browseren og åbner den igen. Det er bl.a. login på Google og Facebook som jeg skal indtaste hver gang jeg åbner browseren, selvom jeg har sat hak i at brugernavn og adgangskode skal gemmes.

Hvad kan der være galt?
Avatar billede firetiger Nybegynder
17. marts 2009 - 19:14 #1
har du været inde under funktioner>>>intstillinger>>>adgangskoder>>sæt flueben i husk adgangskoder for websteder

eller kommet til og sætte den så den ryder dine adgangskoder hver gang du lukker firefox under: funktioner>>instillinger>>>privatliv>>>private data>>flueben i gemte agangskoder?
Avatar billede Gambolputty Novice
17. marts 2009 - 21:05 #2
Der er flueben i "Husk adgangskoder", og jeg fjerner ikke private data.

Problemet er at jeg, når jeg fx går ind på facebook, ikke er automatisk logget ind. Som regel kan Firefox huske min adgangskode når jeg taster min email, men problemet er at den ikke husker, hvis jeg på Facebook sætter flueben i "Remember Me", så var jeg tidligere automatisk logget ind når jeg gik til Facebook, men det er jeg ikke længere.

Det samme er problemet på alle andre sider som tidligere har logget ind automatisk når jeg åbnede dem.
Avatar billede Gambolputty Novice
18. marts 2009 - 16:46 #3
Så har jeg vist selv fået løst problemet. Jeg havde slettet cookies i Firefox vha. CCleaner, men det havde Firefox åbenbart ikke opdaget (eller sådan noget)... Efter at jeg har været inde og fjerne personlige oplysninger inkl. cookies fra Firefox og genstartet, så ser det ud til at det fungerer igen :-)
Avatar billede firetiger Nybegynder
18. marts 2009 - 21:50 #4
super sådan skal det være. så er alt ved det gamle...