Avatar billede don-c Nybegynder
17. marts 2009 - 15:42 Der er 4 kommentarer

Kloning af skærm?

hey. jeg kan slet ikke finde ud af hvordan man kan klone sin skærm til tv'et. Jeg har mit 32" Samsung tv sat til min pc. Som køre Windows Vista 32bit og har et Geforce 8800GTS. jeg kan sagtens køre men "extended" skræm, men jeg vil meget gerne prøve at klone den. Så jeg også kan se skrivebirdet på tv'et.

Men hvordan gør jeg? Jeg kan slet ikke finde ud af at aktivere det, inde fra Nvidia kontrolpanelet?

Nogen der måske kan hjælpe?

Tak :)
Avatar billede baune93 Nybegynder
17. marts 2009 - 15:50 #1
bruger du skærm stik, eller hvad det hedder, eller et video /scart stik.
Avatar billede don-c Nybegynder
17. marts 2009 - 15:51 #2
Skærmstik :)
Avatar billede baune93 Nybegynder
17. marts 2009 - 15:54 #3
nåt du sætter det i kommer der sådan en pop eller sådan noget... der kan du da vælge at klone... sker der så ikke noget... jeg gør det med min bærbar på mit sony tv... xD
Avatar billede don-c Nybegynder
17. marts 2009 - 16:05 #4
Der kommer ingen pop op frem. skal manuelt gå ind og trykke den frem. Men der kan jeg kune vælde at "udvide skrivebordet" :/