Avatar billede anders0710 Nybegynder
16. marts 2009 - 19:34 Der er 1 løsning

Rapporter og C#

Hej Experter,

Jeg har arbejdet en lille smulle med MS Report Builder 2.0 og har fået designet en rapport som har tilknyttet en datasource med 2 datasets. (Den oprettede rapport gemmes på en MSSQL server.) Derudover har jeg fået min windows applikation til at vise den oprettede rapport. Så langt så godt.

Problemet er bare at jeg gerne fra min windows applikation, vil sætte de datasets som min rapport består af. Det vil sige, ændre i den sql som de enkelte datasets består af.

Jeg har brugt hele dagen på at søge i google uden held. Håber i kan være behjælpelige med kode eksempler, som kan vise mig hvordan man definere et dataset i en rapport, fra en windows applikation i C#.

Anders.
Avatar billede anders0710 Nybegynder
17. marts 2009 - 13:42 #1
Har selv løst problemet.

Brugte en stored procedure som dataset og satte Parametere i min windows form.