Avatar billede damgaard95 Nybegynder
16. marts 2009 - 17:11 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

orden i CDer

hej jeg skal have sat nogle CDer i orden og lave en databasse men er der nogle programmer i syntes at jeg skal bruge, jeg selv har ingen ideer om hvordan jeg kan gøre.
Avatar billede arne_v Ekspert
16. marts 2009 - 17:26 #1
MS Access er oplagt (eller OpenOffice Base hvis du foretraekker open source).
Avatar billede johnjensenesbjerg Nybegynder
16. marts 2009 - 17:28 #2
Der findes mange programmer, der er skræddersyet til den opgave. Men jeg har fundet ud af, at regneark fint kan bruges til det formål. Og det er uanset om det er Excel eller andre andre regnearkprogrammer - som for eksempel det gratis regneark der ligger i Open office. Held og lykke!
Mvj John
Avatar billede damgaard95 Nybegynder
19. marts 2009 - 18:21 #3
tak får svarende men det var ikke lige det jeg gik efter